Списания

Книги

Реклама

Електронен бюлетин

Регистрирайте се, за да бъдете винаги информирани за новите ни предложения и специални оферти{

абонамент

отписване

} Нерегулярно може да ви изпращаме специални оферти от наши традиционни партньори.

Реклама

Мениджър

брой 140, юни 2010

цена: 3.60лв. (печатно издание - 3.60лв.)

цена на годишен абонамент: 66.00 лв.

1
1

поръчване

 

Платете с 3 sms-а по 1.20 лв., за да получите достъп до дигиталното издание.

Велик оптимизъм

Ако беше вярна сентенцията, че оптимистът е неинформиран песимист, мениджърите вероятно щяха да са едни от най-унилите хора в България. Защото знаят наистина много неща - за своя бизнес, за пазара, за държавата.

 

Но те изобщо не изглеждат песимисти. Въпреки че много от тях преживяха ужасни дни и месеци, когато бизнесът падаше с всеки ден и никой не знаеше къде ще спре. Tе не загубиха духа си, вярваха, че могат да минат и през най-тежки изпитания. И го направиха. Това е велик оптимизъм, проявяван от силни лидери в трудни времена.


Точно за оптимизма е един от най-интересните текстове в броя - интервюто със Скот Вентрела, световноизвестен специалист по позитивно мислене. От него научаваме много за това как мениджърите успяват в турбулентна среда.


Сега всички влизаме в нов период, в който трябва да подготвим бизнеса си за след кризата. Независимо кога тя ще свърши. Трябва да решим какво ще произвеждаме, как ще го продаваме и как ще превземем пазара. Това са нашите нови цели. За да стигнем до тях, ни трябва същият този велик мениджърски оптимизъм. За да заразим хората си с него, за да имаме сили и енергия в новите времена.
Когато вярваме, че нещата ще се случат, те наистина се случват.

Максим Майер,
редакционен директор

Коментари

още броеве от архиваПредходни броеве

За да платите с SMS е нехобходимо да сте
регистриран потребител

Ако нямате акаунт, можете да се регистрирате.

 

Регистрация