Списания

Книги

Реклама

Електронен бюлетин

Регистрирайте се, за да бъдете винаги информирани за новите ни предложения и специални оферти{

абонамент

отписване

} Нерегулярно може да ви изпращаме специални оферти от наши традиционни партньори.

Реклама

Мениджър

брой 257, март 2020

цена: 3.60лв. (печатно издание - 7.00лв.)

цена на годишен абонамент: 66.00 лв.

1
1

поръчване

 

Платете с 3 sms-а по 1.20 лв., за да получите достъп до дигиталното издание.

Десет дни след обявяването на извънредно положение у нас статия на Ювал Ноа Харари в The Financial Times проби истеричното съдържание в социалните мрежи, измествайки и най-„оригиналните“ хоум офис публикации, включително видеоназдравиците и възмутените коментари, че пак някой някъде реже нещо с флекс.

 

Какво е голямото предимство на хората пред COVID-19? Това, че „коронавирусът в Китай и онзи в САЩ не могат да си обменят съвети как да ни заразят повече“, пише Харари. „Китай обаче може да даде уроци на САЩ за справяне с вируса; откритие на италиански лекар рано сутринта може да спаси живот в Техеран до вечерта; колебаейки се между няколко политики, британското правителство може да се поучи от корейците, минали през подобна дилема преди месец.“

 

За да се случи това, се нуждаем не от изолация, а от глобална солидарност и доверие, които са жизненоважни и на икономическия фронт. Това е и нашето послание на следващите страници, които подготвихме в две реалности – преди и след тревогата да ни завладее.

 

През следващите месеци „Мениджър“ остава платформа за обмяна на идеи, които ще ни помогнат да преодолеем трудностите и да продължим напред. Благодарим на всички партньори за доверието и за смелостта, с която се изправят пред новата реалност.

 

Приятна работа.

 

От редакцията

 

Коментари

още броеве от архиваПредходни броеве

За да платите с SMS е нехобходимо да сте
регистриран потребител

Ако нямате акаунт, можете да се регистрирате.

 

Регистрация